Tááákže sumár:
Prvá porucha - P0314 = vymenil som podľa informácií z rozličných fór zapaľovaciou cievku (nakoniec som zohnal za 110,-€) = nepomohlo
Dali sme auto do "neznačkového " servisu kde sa dušoval pán majiteľ, že toto auto pre nich nie je problém. Vymenili sviečky. Po mojej námietke, že sviečky boli menené mnou osobne za nové NGK, ma odbil pán "odborník" s tým, že tam patrí jedine Brisk... fajn... zaplatili sme okolo 60,-€ aj s robotou...
Druhá porucha - P0314 = po ceste domov z opravy manželke zdochlo auto cca 5km od servisu. Odtlačili sme ho tam na reklamačku. Auto tam stálo tri dni, vraj sa čistil palivový systém a čerpadlo odchádza takže odporúča výmenu. Na moju námietku načo sa menili sviečky len ticho... za robotu som dal 20,-€...
Tretia porucha - P0314 + motor už ani necukne = po asi 4 dňoch odišlo čerpadlo. Už od predchádzajúceho "čistenia" malo divný zvuk ale auto išlo tak som moc neriešil. Odtiahnuté do servisu a objednali teda čerpadlo... s úsmevom na perách pána majiteľa, že on vravel, že čoskoro odíde...
Čerpadlo nás stálo 160,-€ + 20,-€ robota...
Štvrtá porucha - P0314 + veľké finále = po ďalších 4 dňoch znovu ako na začiatku. Tentokrát sa to stalo mne pri ceste z večerného nákupu v meste. Druhý deň ráno volám do servisu, že keď si ho neodtiahnu k sebe na vlastné náklady a nespravia to konečne poriadne v rámci reklamácie predchádzajúcich opráv budem to riešiť právnou cestou.
Nakoniec bolo všetko inak. Zo zúfalstva našli nejakého servisáka, ktorý má aj Renaulťácku diagnostiku a vymenili RELÉ ČERPADLA, ktoré stojí nové na Ebayi cca, 5USD... z Renaultu v SK za 29,90€...
Bohužiaľ moja manželka nemá takú povahu ako ja a keďže ja som pracovne dosť vyťažený išla po auto opäť ona. Takže ju pán majiteľ ukecal so smutnými očami podnikateľa na 50,-€ aj s robotou...
Auto má odvtedy za sebou cca. 200km a všetko sa zdá byť v poriadku. Zvuk motora aj čerpadla je konečne ako má byť. Akurát už sme dovtedy museli vyriešiť problém s dopravou inak... kúpou Peugeota...