Mám problem s Cliom. Zo zaciatku mal motor po nastartovani nepravidelný a trhavý chod ale jazdilo. Potom ale začalo mať problemy pri studenom startovani. Bolo treba dlhsie tocit, pokial nastartovalo. Postupne to bolo horsie a horsie. Zacalo mat problemi uz aj pri starovani ked bol motor zohriaty na prevadzkovu teplotu. Nakoniec uz nastartovvalo za studena jedine so strieknutim spreja do sania. Stale to bolo coraz horsie a horsie a dnes uz potrebuje strieknut sprej aj pri teplych startoch. Spolocne s týmto problemom sa ukazal aj ten problem ze za jazdy pri zosliapnuti plynoveho pedalu na podlahu ked potrebuje auto zrychlit a motor zabrat sa rozsvietia vsetky kontrolky, zhavenie, cervany vykricnik, cervena stopka. Ako nahle sa motor rozbehne alebo sa uvolni plynovy pedal kontrolky zhasnu a auto ide normalne. Pri startovani ked nechce nastartovat diagnostika pise aktivnu chybu nasledovne: Regulator spolocneho tlaku P1088 MAX. limit. Na aute je uz vymenene nove turbo, egr ventil funkčný vycistený, motor bol po GO, nove ložiska na kluke, nove piestne kružky, hlava po GO, nove tesneie, nove rozvody, vodna pumpa, kladky, remene. Auto chodilo dobre. Teraz otestovaný regulator tlaku paliva na cerpadle, vymontovany vycisteny odpor namerany okolo 7 ohmov, po pripojeni na 12V krasne zatvara, po odpojeni otvara. Vymenene vstreky z ineho auta na skušku, nakodovane, a bez zmeny. Ja uz neviem, ma niekto napady? Dakujem
|