Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 22 Dec 2024 07:08

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 11 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 04 Jún 2012 12:01 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Apr 2012 15:07
Príspevky: 26
Bydlisko: TRNAVA
AUTO: Renault Fluence 1,5 dCi, EDC,Privilege, r. výroby 2011
spam: Nie
Nazdar chlapi. O mesiac bude mať môj Renault Fluence 1,5 dCi, EDC, Privilege jeden rok, mám najazdených iba cca 3000 km. Zistil som, samozrejme pri studenom motori, že mám chladiacu kvapalinu na ryske minimum. Chcem sa spýtať, aký druh chladiacej kvapaliny tam treba doliať, alebo či mi stačí iba priliať trochu destilovanej vody, pretože prvá garančná prehliadka ma čaká až za rok alebo pri 20000 km, čo mne ale asi nehrozí ? Ja som zatiaľ s mojim Renaultom spokojný, iba tá priemerná spotreba je cca o jeden liter vyššia ako sa píše v TP /4,3 l nafty/. Sledoval som to na palubnom počítači, i sám som si po natankovaní ju vypočítal, je cca 5,6 l.Jediné čo ma štve, že mám brzdné kotúče skorodované, i keď je auto takmer celoročne garážované . A pri nízkej rýchlosti, otáčkach, zvýšená hlučnosť motora, i rezonancie karosérie, ktoré však po rozbehnutí prestanú.
Ešte sa chcem spýtať po čítaní tohto fóra a problémoch pri štartovaní, či nepoužívate pri štartovaní motora sytém voľné ruky. Čo značí stlačím brzdový pedál a štartovací knoflík, pritom mám kartu vo vrecku. Ja ju väčšinou nezasúvam do prístrojovej dosky, pri automatickej prevodovke EDC to nie je nutné, alebo sa mýlim ?. Ďakujem za prípadné odpovede a skúsenosti.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 04 Jún 2012 15:29 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Co sa tyka chladiacej kvapaliny, mal by si tam dolievat priebezne destilvoanu vodu. Na vymenu kvapaliny je urcity interval.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 04 Jún 2012 15:54 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Apr 2012 15:07
Príspevky: 26
Bydlisko: TRNAVA
AUTO: Renault Fluence 1,5 dCi, EDC,Privilege, r. výroby 2011
spam: Nie
Díky moc Falco.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 05 Jún 2012 07:36 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Máj 2012 18:03
Príspevky: 8
spam: Nie
S tymi kotucmi si nerob hlavu to je normalne i ked mas auto garazovane.A co sa tyka rezonancii pri akej rychlosti to robi a akom zaradenom stupni.niekto ide 50km/h a ma tam piaty alebo siesty stupen tak potom vznikaju rezonancie lebo motor netoci ako ma.Rozpis to


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 05 Jún 2012 11:17 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Apr 2012 15:07
Príspevky: 26
Bydlisko: TRNAVA
AUTO: Renault Fluence 1,5 dCi, EDC,Privilege, r. výroby 2011
spam: Nie
Nazdar Dodokalz. Tie rezonancie niekedy bývajú pri malej rýchlosti, určite pod 50 km za hodinu, už som aj myslel, že to drnčia dvierka na odkladacom priestore pri sedadle spolujazdca, ale nie sú to oni.Čo sa týka rýchlosti, tak máš pravdu, že pri vyššom prevodovom stupni a malej rýchlosti to bude rezonovať. Ja však väčšinou idem na automatickú prevodovku EDC, s tou som veľmi spokojný , radí plynule, je úspornejšia, hlavne v meste, ako pri ručnom radení.Osobne si myslím,že sa určite vyrovná, ak nie je i lepšia ako podobná "dvojitá" prevodovka DSG,/známy ju má v OCTAVIE/ ktorú vyvinul Vokswagen pre svoje koncerny W, ŠKODA a SEAT. Ale tie skorodované kotúče ma však hnevajú, tak ich nemajú skorodované ani staré škodovky ...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 05 Jún 2012 15:40 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Máj 2012 18:03
Príspevky: 8
spam: Nie
Cau.Skus este skontrolovat ulozenie motora ak su tie otrasy silne moze byt ze jeden so silentblokov motora je slaby alebo pripadne prasknuty ja som to mal na megane 2.Vrchny silentblok mal taku volu ze rukou som mohol kyvat celym agregatom cena-4500sk.To si nevies predstavit co to bolo ked som sa rychlejsie pohol z miesta.A ak tie kotuce vyzeraju takto,tak to neviem.Nestretol som sa s niecim takym aby az tak korodovali.Uvidis ako to bude casom brzdit a vsimaj si ci sa nezvlnia.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 05 Jún 2012 16:08 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Apr 2012 15:07
Príspevky: 26
Bydlisko: TRNAVA
AUTO: Renault Fluence 1,5 dCi, EDC,Privilege, r. výroby 2011
spam: Nie
Ešte raz vďaka Dodokalz, nestraš ma, tá rezonancia nie je až taká hlučná a nie je pravidelná, ak by to bolo v motori, tak by to rezonovalo asi stále nie, alebo sa mýlim ? ... A na tie skorodované kotúče som sa asi moc zameral, to vieš je to moje prvé - čisto nové auto, tak ma zatiaľ mrzí na ňom hocičo, zatiaľ brzdí dobre. A teraz ma napadlo, ako to je prosím Ťa s brzdovou kvapalinou, treba ju kontrolovať a dolievať, nie čakať až ma na to upozorní palubný počítač, alebo vymeniť až o rok pri prvej servisnej kontrole ?...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 05 Jún 2012 17:13 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Máj 2012 18:03
Príspevky: 8
spam: Nie
Neboj nestrasim v mojom pripade to bolo take nepravidelne.Najviac citelne to bolo ked som stal na mieste a bezal mi motor to som normalne citil ze ten silentblok je volny,ale v tvojom pripade by to chcelo vidiet ako to robi.A ktej kvapaline.Ja si vsetko sam kontrolujem,ale brzdova kvapalina sa meria ci je dobra-meria sa bod varu,dolievat sa nedolieva iba sa vymeni ak je potreba.Auto mas nove a v zaruke tak len nanom behat.A kedy ju treba vymenit to ti povedia v servise alebo sa docitas.V megane som menil oblozenie pri nejakych cca 60 000km aj kvapalinu.Zalezi ake trasy absolvujes ci je to prevazne mesto alebo mimo mesta dialnice a tak.A kto ma aku nohu a styl jazdy


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 06 Jún 2012 09:59 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Apr 2012 15:07
Príspevky: 26
Bydlisko: TRNAVA
AUTO: Renault Fluence 1,5 dCi, EDC,Privilege, r. výroby 2011
spam: Nie
Nazdar Dodokalz, tak mne to na mieste nerezonuje, tak to dúfam že ten silentblok nebude. Ja nemám nejaký obzvlášť silný vzťah k autám, preto som rád, že som tu našiel niekoho s kým sa dá popísať. Škoda, že nemáš taktiež Renault Fluence, ale Megane, ale to je asi dosť podobné. Ešte ma napadá, Ty máš diesel, alebo benzín ?Čo tam mám tankovať, ja tam dávam normálny Tempo plus diesel, väčšinou zo Slovnaftu /raz som tankoval plnú u Rusov v Lukoile/, žiadny EVO, Emotion, Fuel Save atď.A v zime tam nedávam navyše ani žiadne aditívum VIF Super Diesel, veď by ho mala už obsahovať samotná nafta Tempo plus diesel. Ako som písal, zatiaľ som s Fluence spokojný, nadšený som z jeho priestransva vo vnútri, i na zadných sedadlách, čo sa nedá s Octaviou ani porovňať, z objemného kufra , i z elegantných tvarov, vždy mi imponoval typ SEDAN. O výbave ani nehovorím, tá u mňa rozhodla, pri Vokswagene, by som sa nedoplatil, musel by som prihodiť minimálne 10000 eur a o Škodovke ani nehovorím.Tá predáva autá v základnej výbave, ja tomu hovorím bez kolies. Lebo keď zistíš čo v ZV je a začneš si pridávať, ak sa vôbec i dá, čo by si tam chcel tak znovu skončíš omnoho drahšie ako u Renaulta. Neviem ako máš Ty starý ten Megane, ale v robote mi každý vravel, že Renaulty sa po dvoch rokoch kazia, že tam odchádza elektronika, dokonca jedného kolegu dcéra robila v Renaulte na reklamačnom stredisku, vraj nestíhala, toľko porúch.Tak neviem, ja som nemal na Volkswagen Passat za vyše 30000 eury slovenských, tak som skončil pri Fluence ...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: CHLADIACA KVAPALINA
OdoslaťOdoslané: 06 Jún 2012 19:34 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Máj 2012 18:03
Príspevky: 8
spam: Nie
Cau.Megane 2 sme mali predtym teraz mam Fluence 1.5dci 110k. 6 stupn. manual.No megany boli dost poruchove v zaruke mi odisly tri cievky a motorcek na stierace.A servis tiez nic moc.Ja tankujem normal diesel ale aditiva obcas nezaskodia.Reanulty celkovo davaju dost dobru vybavu povedal by som ze za tu cenu az moc dobru.To sa neda porovnat so skodovkou.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 11 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©