Áno, DPF je filter pevných častíc. Na ten kľúč bacha, je na povoľovanie filtrov a nie na ďoťahovanie. Pri montáži filtra je treba iba utrieť dosadaciu plochu tesnenia aby na nej nebili hrubé nečistoty, tesniacu gumičku na filtri potrieť olejom, naskrutkovať a dotiahnuť iba rukou. Po naliatí oleja a naštartovaní stačí pohľadom skontrolovať tesnosť.
Stručný postup: robí sa na aute zahriatom na prevádzkovú teplotu oleja. Koľko minút trvá zahriatie vody tak + toľko potrebuje olej.
- doniesť si k autu všetko potrebné vrátane kávičky a popolníka (len pre fajčiarov)
- vypustiť olej
- demontovať filter
- namontovať filter
- dať naspäť zátku olejovej vane
- naliať 4,5 l oleja
- naštartovať na cca 2 - 3 minúty (treba naplniť systém a hlavne filter olejom)
- počas behu motora vizuálne skontrolovať tesnosť filtra
- vypiť kávičku + fajčiari jednu cigaretku (treba počkať kým stečie do vane olej )
- skontrolovať správnu hladinu oleja mierkou a podľa potreby doliať. Hladina by mala byť medzi značkami. V žiadnom prípade nesmie byť mimo značiek.
čo sa týka kľúča na filter tak tieto systémy sú celkom dobré:
http://www.uni-max.sk/kluc-na-olejove-f ... vitelny/d/http://www.najautodoplnky.sk/eshop/produkt/266Dajú sa kúpiť i jednoduché pákové alebo retiazkové za pár éčok.