ja som sa teraz špáral v mojom aute.neviem ako to je na 1,4 motore ale bude to podobne.Môžem pomôcť fotkamo poprípade.
Treba odmontiť sacie potrubie.Ja tam mám 2ks sk pásiek.Zhodím celé sanie,ide to dosť ťažko ,je to tam dosť na presno urobené.Potom vidím modul klapky.Zo zadu odmonti čidlo.Šrobovakom treba zapačiť jemne a ono ochotne vyskočí.Ale pozor každe čidlo funguje inak.Odopnem jednoduchým ťahom von hadičku odvetravania par z nadrže.Je to jedina hadička ,ktorá sa presne pred klapkou napaja(taka tenka).
Odmontujem klapku Golou ,predlženou (10mm).Klapku vyberiem,pozor na tesnenie.ja som si kupoval pre istotu ,keby bolo v haji v rencku za 1,4 eura .Ale normalne nie je treba.
A klapku vyčistím tech. benzínom a nejakou handrou,ktorá nenecháva chlpy.
Dávaj pozor ,ja som to skúčal čistiť namontované a je tam silna pružina.Škríplo mi nechet a nevedel som si sám hodnú chvílu poradiť ako vybrať prst.
.
Kolko máš najzdene.Ja chcem vymontiť cele sacie ,teda aj ten velký plast na motore ,ak to to poviem takto po lopate.Čim nasáva už motor priamo vzduch.