Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 27 Dec 2024 13:00

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Renault 11 a karburator Weber 32 DRT - drobny problem
OdoslaťOdoslané: 01 Mar 2010 19:08 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Feb 2010 01:38
Príspevky: 5
V moji milovane jedenactce je karbik Weber 32 DRT, tedy dvoukomora. Mam drobny problem. Po nastartovani za studena na sytic chytne jak nic, chvilku bezi na vyssi otacky nastavene syticem (cca 2000 ot./min.) a jakmile se zacne ohrivat a sytic zacnu zasouvat (aby mel porad tech 2000), zacnou pri mirnem ohrati otacky padat az skoro ke zdechnuti motoru a zase litat zpatky nahoru na ty 2000 ot. Po ohrati, kdy je mozne sytic zcela zasunout a motor uz udrzi volnobeh je pokoj a vse funguje jak ma. Teda krome toho, ze i pri zahratem motoru se otacky obcas lehce houpou v rozmezi tak 100ot./min. Cim to muze byt? Mate nekdo takovou zkusenost, pripadne co by se melo resit? Karbik je mechanicky naprosto v poradku, obe komory se otviraji i zaviraji jak maji, klapka od sytice mechanicky funguje jak ma.

A jeste jedno zjisteni - kdyz je klapka sytice otevrena kolem zhruba tak pulky (tzn. spodni klapka je jiz zavrena - coz pri plnem zapnuti sytice neni) tak ukapava benzin z hlavni trysky do difuzoru, coz si myslim, ze neni spravne. Ted je jen otazka proc to tak je. Kdyz se sytic uplne otevre (vypne) tak je vse OK a zadny benzin z trysky uz nejde, samozrejme pokud se stlacenim plynu neotevre spodni skrtici klapka, coz je ale v poradku. Tak ted nevim, cim to muze byt. Vule v hrideli spodni klapky? Netesne tesneni vicka karburatoru? Prijde mi to tak, ze tam jde v urcity poloze sytice vzduch nad spodni skrtici klapku a proto ukapava benzin z te trysky. Otazkou je proste ale proc?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Renault 11 a karburator Weber 32 DRT - drobny problem
OdoslaťOdoslané: 01 Mar 2010 21:23 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 13 Jan 2010 04:06
Príspevky: 89
Bydlisko: Dunajská Lužná
AUTO: R4 3x
R4CV
R16 2x
Estafette
Caravelle 2x
Dauphine
A110
no opisal si to dobre.. aj vlastne priciny pre co to moze byt....
Ma to uz svoj vek a pretesnenie karburatora urobi len dobre...
viac menej vsetko tam je podtlakom/pretlakom riesene.. cize niekde je zrada v priechodnosti... bud taha falosne vzduch alebo netaha vobec...
rozobrat precistit a skontoluj aj tie vole v hriadelke...
predpokladam ze vnutro je povodne nezamienene trisky a podobne...

_________________
1. Obrázok hospitz v SK
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Renault 11 a karburator Weber 32 DRT - drobny problem
OdoslaťOdoslané: 02 Nov 2010 01:38 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24 Feb 2010 01:38
Príspevky: 5
Jo jo, vnitrek je puvodni, zadne zmeny...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©