Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 23 Nov 2024 22:57

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: vynechava valec
OdoslaťOdoslané: 11 Máj 2015 22:34 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Máj 2015 21:39
Príspevky: 2
AUTO: Renault Megane 1.6 16V 2003. Modre
spam: Nie
dobry vecer
neviete niekto aku moze mat pricinu to ze vynechava jeden valec? hlavne v nizkych otackach a pri zohriatom motore... sviecka je nova a cievku som tiez menil ale v tom to nebolo. za kazdu radu vopred dakujem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vynechava valec
OdoslaťOdoslané: 06 Júl 2015 14:48 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Júl 2015 14:27
Príspevky: 16
AUTO: Reanult Laguna III
spam: Nie
Je tam samozrejme vela faktorov preco ale tu je zapalovanie robene do serie a to 1 a4 valec a 2a3 vlaec a mohla by byt zla aj ta druha cievka v kazdom pripade by bolo treba sa pozriet na to ako moc to trha.

Vzdy za to moze iba vstrek sviecka kompresia cievka nieco z toho to bude :-)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vynechava valec
OdoslaťOdoslané: 15 Jún 2016 12:20 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 05 Júl 2011 12:27
Príspevky: 25
Bydlisko: Považská Bystrica
AUTO: Scénic RX4 1.9 dCi Privilége Salomon 75kW
Mégane Scénic 1.6 16V 79kW BiFuel
Mégane Cabrio PH1 1.6 66kW
Mégane II PH2 1.6 16V 82kW
Mégane II PH1 1.9 dCi 88kW
Spravne bolo poznamenane ze vzdy ide iskra v dvoch a dvoch valcoch naraz, ale motory 1.6 16V mali pre kazdy valec samostatnu cievku takze ovplyvnovat by sa nemali aj ked su v jednom zapalovacom okruhu dve cievky pretoze su zapojene paralelne.
Ja by som skusil nasledujuci postup: Ak sa auto udrzi vo volnobehu nechaj ho nastartovane a odpoj napr. prvu cievku - uvidis ci sa motoru pohorsi moc alebo len malo - znovu ju pripoj. Takto pokracuj aj s nasledujucimi tromi cievkami. Pri tej, ktora po odpojeni ublizila motoru najmenej bude pravdepodobne zrada. V tom valci treba pozriet sviecku, ak bude mokra, pripadne cierna tak problem je v zapalovani. V tomto pripade mozes skusit cievky vzajomne vymenit a nasledne pozriet ci ostala mokra aj ina sviecka. Ak ale mas cievky aj sviecky nove tu asi problem nebude. Isiel by som po vstrekovacoch. Ak ten valec, ktory robi problem nezapaluje vobec, hladanie chyby bude relativne jednoduche. Ak sa obcas ozve aj pokazeny valec tak moj postup nebude fungovat. Podla zvuku sa da identifikovat ci ide stale iba na 3 valce alebo sa obcas ozve aj stvrty.
Povyberaj cievky, nechaj motor pretocit par sekund starterom (naozaj len par sekund, nie viac ako 5 aby ten nespaleny benzin nahodou nevybuchol vo vyfuku a neznicil katalyzator). Potom vyber sviecky, ak niektora bude sucha vies ze problem je so vstrekovanim do daneho valca.
Potom uz ostava len zmerat napatie na vstrekovaci, ci donho idu signaly, lebo ak nie tak problem bude niekde v kabloch, pripadne najhorsi variant a to je riadiaca jednotka.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©