Ahojte majstri.
Pred cca mesiacom mi pri jazde po rovinke,pri kludnej tempomatovej jazde 90kmh zobrazilo chybove hlasenie "einspritzung uberprufen" + "service".. (skontrolovat vstrekovanie). Hlasenie bolo permanentne pritomne,aj po odpojeni baterie.
Motor sa spraval subjektivne rovnako,nevnimal som nejaky rozdiel v chode,tahu ci spotrebe.Rozdiel som zaznamenal az na druhy den rano,kedy motor pri starte tocil dlhsie ako inokedy,nie obvyklych cca 1sek,ale aj cca 3-4sek. Za tepla uz potom startoval OK.
Zacal som na forach teda cucat info co by to mohlo znamenat. Docital som sa ze EGR,zhavice,DPF(nemam),rozna elektrika,cidla az po penazenku boliace vadne vstrekovace,CR cerpadlo...
Nebolo mozne zabezpecit rande znameho s CLIPkom,tak som skusil kamarata s "univerzalnou"diagnostikou. Skor ako som stihol pozriet na predmet a popis zapisanej chyby ju vymazal so slovami "ze na prvej tryske nebol dosiahnuty tlak,cize klasika delphi,repas trysiek,cerpadla".
No cize som mu podakoval za rozsiahlu odbornu diskusiu a vymazanie vady
V ramci prevencie a bliziacej sa zimy som dufajuc v odstraneni moznej vady vymenil zhavice a vycistil egr.
Auto nasledne mesiac jazdilo cca 2000km,ranne starty boli opat normalne (co sposobovalo v case hlasenia ten dlhsi start?nudzovy rezim?),uz aj stihlo mrznut,vtedy start taktiez OK.
A dnes opat pri kludnej jazde po rovinke to iste hlasenie.
Viem ze bez clipka sa dalej nepohnem,takze neviete o niekom z okolia nitry (+50km) co by bol ochotny aj za miernu uplatu vybadat o co sa detailne jedna?
Pripadne este v teoretickej urovni,co by som mohol vykoumat pred domom s odhodlanim ale bez diagnostiky? Stale v kusku duse verim ze vstrekovace a cerpadlo budu v poriadku,bo od kupy noveho tankujem len OMV premium a dvojnasobnu davku vifu
aj ked,250tkm je celkom dobra porcia na problematicke delphi..
Dakujem za akykolvek navrh a podnet. Budem informovat o dalsom diani a pripadnych peripetiach
momentalne chcem zmerat priamo na aute prepady ze ci to nieco povie..