Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 22 Dec 2024 07:31

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: Manuály, JAK na to - Renault a iné
OdoslaťOdoslané: 17 Okt 2013 20:43 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 16 Okt 2013 12:30
Príspevky: 121
spam: Nie
amater3 napísal:
a)Kniha Jak na to pre staré ani nové Thalie neexistuje.Jak na to Clio II vyšla a až na malé odchýlky je vhodná.Ďalšia možnosť je Renault Dialogys a tam sú servisné manuály na všetky Renaulty.
b)Zatiaľ som nenastavoval,ale až bude treba,nastavím si.
<o> <o> <o>

Tie manualy mam stiahnute,ale chcel som knihu. Tiez som pocul ze clio 2 je skoro to iste. Tie ventily neviem ci su na vine ale ked nastartujem tak to ide tak na 3 valce zhruba 10 sekund. Neviem ale ma to 60 000km trochu skoro sa mi to zda. Mal som Feliciu a ta mi to nerobila ani po 190 000km. Hmm? A nahodou nevies ake mierky su na ventily? Diky


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Manuály, JAK na to - Renault a iné
OdoslaťOdoslané: 19 Okt 2013 10:14 
Neprítomný
Renault King
Obrázok používateľa

Založený: 18 Okt 2009 11:57
Príspevky: 555
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Megane IV GrandCoupe 140 Intens 2/2023
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009 - dcera
spam: Nie
Používa sa klasická mierka.Hodnota vôle na sacom ventie je 0,05 - 0,12 mm,na výfukovom je 0,15 - 0,22 mm.Tieto hodnoty platia pre motor D4F v studenom stave.Tebou opísaný problém nemá s ventilmi žiadny súvis,skôr by som sa zameral na cievku a zapalovacie káble s koncovkami.
<o> <o> <o>

_________________
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Manuály, JAK na to - Renault a iné
OdoslaťOdoslané: 20 Okt 2013 12:22 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 16 Okt 2013 12:30
Príspevky: 121
spam: Nie
amater3 napísal:
Používa sa klasická mierka.Hodnota vôle na sacom ventie je 0,05 - 0,12 mm,na výfukovom je 0,15 - 0,22 mm.Tieto hodnoty platia pre motor D4F v studenom stave.Tebou opísaný problém nemá s ventilmi žiadny súvis,skôr by som sa zameral na cievku a zapalovacie káble s koncovkami.
<o> <o> <o>

Hmm to je dake velke rozmedzie , ak to myslis ze od 0,05 do 0,12. Nemam skusenosti zo 16 ventilom Oba sacie maju rovnaku hodnotu? (deto aj vyfukove oba maju od 0,12 do 0,22).Ano jedna sa o tento motor a o tej cievke som tu dade cital ze to dakto menil a nepomohlo a ze dal ventily nastavit a ok. Tak neviem este sviecky pozriem. Len musim kluc kupit. Diky.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©