Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 09 Jan 2025 22:10

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 06 Aug 2013 18:42 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Aug 2013 18:36
Príspevky: 3
spam: Nie
Cute chcem sa spýtať mám taký problém že mám všetko v poriadku EGR ventil nový, turbo po repase a auto je stále lenivé nemá vôbec žiadni ťah pedál mám na podlahe a vôbec nejde do otáčok a diagnostika nepíše žiadne chyby. Viete mi nejako poradiť? A skúšal som aj váhu vzduchu meniť ale márne. 1.9 dci 88kw


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 07 Aug 2013 01:18 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Co to bude neviem, ale trysky to nebudu. To by dia ukazala.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 07 Aug 2013 12:36 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Júl 2013 11:08
Príspevky: 5
Bydlisko: Prešov - Ľubotice
AUTO: Renault Megane 1,5 DCi 78 KW r.v 2006
spam: Nie
Skus ešte filtre.Skus pozrieť na rozvody či ti náhodou nepreskočili.A ak ani to tak možno prasknutá hlava <kuk>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 07 Aug 2013 15:54 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
PištaPo napísal:
Skus ešte filtre.Skus pozrieť na rozvody či ti náhodou nepreskočili.A ak ani to tak možno prasknutá hlava <kuk>


Predpokladam, ze keby mu praskla hlava tak by to malo dalekosiahlejsie nasledky a prejavy nez nedostatok vykonu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 07 Aug 2013 16:51 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Júl 2013 11:08
Príspevky: 5
Bydlisko: Prešov - Ľubotice
AUTO: Renault Megane 1,5 DCi 78 KW r.v 2006
spam: Nie
Falco : neviem no kamoš mal prasknutú hlavu na BMW a to mu spôsobovalo stratu výkonu.Tak neviem Renault asi nieje auto alebo BMW ??? Jednoducho je všetko možne.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 07 Aug 2013 17:00 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Tie preskocene rozvody by to byt mohli. Moze to byt ale aj problem vo ventiloch, zle tesnia napriklad. No na prasknutu hlavu by som to nevidel. Tam by bol jasny aj ubytok chladiacej kvapaliny.

Prasknuta hlava =silne prehrievanie sa motora (v takychto horkach urcite neskutocne viditelne prehrievanie sa), biely dym z vyfuku, natlakovany obvod chladenia, apach splodin z kondenzacnej nadrzky a nanos popola, nasavanie vody do valcov

Tesnenie pod hlavou = unik chladiacej kvapaliny, slabsie prehrievanie sa, zapach splodin z kondenzacnej nadrzky a nanos popola, skor nez nasavanie vody do motora je vytlacanie vody skrz expanznu nadrzku


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 08 Aug 2013 21:40 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Aug 2013 18:36
Príspevky: 3
spam: Nie
Rozvody som pozrel a je to všetko presne na značke... hlava neni určite prasknuta lebo bol prekružkovaný motor a poriadne som to skontroloval.Dakujem vam za možnosti. Nemôže to spočívat v niecom inom?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 08 Aug 2013 22:08 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Ako daleko to mas do TT? Poviem Ti, ze je tazko badat taketo zavady. Keby sme to dali na dia a pozerali ako sa sprava auto, ci narasta tlak turba a pod, ake su vstrekovace za chodu .. bolo by to lahsie odhalit. Asi trepnem blbost, ale co palivove cerpadlo .. teoreticky keby slabo tlacilo .. ale to sa vacsinou zvykne rovno zadriet. Vymen palivovy filter. Tym by som zacal pri takomto probleme. Mozno je moc zaneseny a netlaci dobre naftu skrz.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 09 Aug 2013 05:44 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
1,9 dci je už common rail? Ak nie tak by som sa pozrel po nastavení predvstreku na čerpadle. Ak je tak by to mohla robiť váha vzduchu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem s megane 1.9 dci 88kw
OdoslaťOdoslané: 09 Aug 2013 08:48 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
pastorek napísal:
1,9 dci je už common rail? Ak nie tak by som sa pozrel po nastavení predvstreku na čerpadle. Ak je tak by to mohla robiť váha vzduchu.


je to common-rail Peto. Vsetky dci su. Common rail su taktiez:

MJT, u BMW su to d aj sd, hdi, tdci, crdi, vcd, mzr di/cd, cdi, crd, di-d, cdti, ddis, d-4d, d-cat, dpr, vcdi, i-ctd

Pri VAG autach (teda VW concern) som si nie isty, nakolko pouzivaju aj common-rail aj nie. Skor u lacnejsich verzii aut ako fabie cr nedavaju, no passat ho uz zarucene ma. A aj oktavie s vyssim vykonom. Common-rail je vhodny hlavne aj na menej objemovem motory. Oproti "manualnym" tyskam maju elektricke s cr lepsie rozprasovanie a vyssiu ucinnost. To znamena menej nafty + viac vzduchu. cr rozprasuje na velmi jemny opar/hmlu. Preto tie trysky casto odchadzaju, pretoze ich lahko poskodi necistota v palive. Jemnost a preciznost vyroby a kvalita materialov tam je velmi dolezita.
A pre majitela auta je velmi dolezite casto menit palivovy filter a tankovat dobru naftu.

Preto som Ti aj navrhol ako prve vymenit filter. Velmi malo ludi to robi.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©