Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 02 Jan 2025 15:33

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Renault Laguna 2.0 S 16V
OdoslaťOdoslané: 27 Aug 2009 18:40 
ZKUšENOSTI s tymto autem.

Renault Laguna 2.0 S 16V používam už zhruba rok a s autom ako takým som veľmi spokojný! Motor pochádza od Volva, blok motora (hlava válcov) je ovšem Renaultov produkt! Táto kombinácia sa celkom osvedčila, motor ide aj po 245 000 km ako keby bol nový! Na diaľnici nie je problém 210 km/h (spotreba okolo 18 litrov). Problémom Renaultov vždy bola a asi aj bude poruchovosť prevodoviek! Po dlhšej jazde je priam zázrak hodiť spiatočku, ak to nejde, treba auto nechať vychladnúť a potom to pôjde. Problémom je aj abnormálne opotrebovávanie spojkového ložiska a kladiek! Výmena je pomerne drahá!
Dostávam sa ale k problému s veľkým P!!! Servo riadenie! Akonáhle sa len trošku zašpiní hrebeň prednej nápravy, servo stuhne a odpojí sa aj posilňovač riadenia, pretože celé riadenie pozostáva z dvoch okruhov - ak odíde jeden, nasledovať ho bude druhý!!!
Mám svojho tátoša v plnej výbave (koža, sektorová klíma, všetko v elektrike) a položené na 205/15 nízkoprofilových gumách, náklady na servis sú veľmi vysoké, ale jazda s týmto motorom a v takom bezpečnom aute prekonajú asi všetky problémy, ktoré ma postihli. Z vlastnej skúsenosti by som si však už auto značky Renault nikdy nekúpil, ale pri francúzoch zostanem!


Hore
  
 
 Predmet príspevku: Re: Renault Laguna 2.0 S 16V
OdoslaťOdoslané: 23 Júl 2010 08:41 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 23 Júl 2010 08:30
Príspevky: 5
Bydlisko: Košice
AUTO: Renault Laguna 2.0S 16V 1997
Renault Laguna 2.0T 125 kW Initial Paris 2008
Ja s touto Lagunou som nemam ziadny problem, vymena len spotrebnych veci, mam najazdene 180 000 km a vlastnim ju uz 5. rok a nemal ziadny ziadny vaznejsi problem. nedavno sa mi ale roztrhala manzeta na polosi na lavej strane a z prevodovky vytiekol olej. po vymene a naliati noveho oleja to radi presne a perfektne, predtym isla 5 zaradit trosku horsie. Od vymeny oleja v prevodovke je to o.k. Inac Motor je od Volva aj s hlavou, ved aj na hlave je na odliatku Volvo. Ten motor je uzasny, ziadne problemy, ma rad otacky nad 4000 vtedy sa prebudzaju koniky.

Este by som chcel dodat tolko, ze motory s oznacenim N7Q su od Volva a maju 1948 ccm a nemaju hlavu od renaultu. Auta s tymto motorom su oznacene 2.0S 16V
Az po facelifte sa zacali davat s 1998 ccm a maju oznacenie K4M 16 ventilove dvojlitre od renaultu. Isty cas sa vyrabali auta s oboma.

_________________
Obrázok Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©