Nazdar, dufam, ze ma neukamenujete, ze pisem na renault forum ked mam daciu, ale s R motorom
Takze, jedna sa o Logana 1,5DCi 50kW, Siemens vstrekovanie, kod motora K9K 792.
Mam nasledovny problem, startovanie: velmi dlho musim tocit, niekedy aj 5-6krat a potom chyti, bolo to na diagnostike a mechanik povedal, ze trysky pustaju do prepadu, tym padom nie je tlak na cerpadlo, diagnostika hlasi nizky tlak v cerpadle, vraj ked dlho tocim, tak ten tlak sa tam postupne nazbiera a potom pusti motor do chodu. Kym nema dostatocny tlak na cerpadle, tak elektronika nepusti motor do chodu, preto to dlhe startovanie. Ak uz nastartujem, motor ide akoby na 3 valce, pritom ide na 4, proste tak vynechava, ide nepravidelne. Co je divne, vykon ma normalny, taha super, akurat dymi a ked ma zataz dlhsie ako 5s rozsvieti sa na cerveno kontrolka teploty, ked pustim plyn zhasne, auto ale ide normalne.
Skusal som prepadovy test, no zda sa mi, ze vsetky trysky dost pustaju, prva najmenej, posledna ta ocividne sti uplne najviac (nastartovany motor), mal som aj nadobky, 4ty valec natlacil najviac. Teraz sa vas chcem spytat, ako je to s tryskami, z ktoreho modelu pasuju, kedze renaultov na diely je viac ako dacii, mam 50kW, ktory som v renaultoch nevidel, rocnik auta je 2006. Dam na repas cerpadlo aj trysky, resp. kupim nove, ale teraz momentalne potrebujem auto dat do stavu, aby jazdilo normalne, takze to riesim pouzitymi tryskami. Poprosim vas o radu, mozem tam kupit trysky napr. z 48kW alebo z toho silnejsieho 63kW? Staci ak budu Delphi?
A ako je to s kodovanim? Trysky sa koduju na stolici, alebo cez diagnostiku v aute a sparuju sa s riadiackou motora, alebo sa to robi externe do samotnej trysky? Islo by mi to aj bez toho kodovania?
Dakujem vam za pomoc za rady. PS: kolko asi maju tie trysky pustat do prepadov? Vsetky okrem prveho valce pustaju fakt, ze dost, ci nebudu vsetky 3 zle, mechanik robil test prepadov a on povedal, ze iba dve su zle, no ktore uz nepamata.
Vdaka.